Wednesday, April 9, 2008

Kerja, kerja, kerja...

Macamana dan di mana untuk dimulakan?hmm ni cerita pasal kerja yang akan menyebabkan orang meluat dan menyampah pula nantikan? Ok kena terima hakikat la. Sebab lagi pun tiada pula entry untuk dikongsi bersama nanti. Satu hal pula saya ni malas ambil cerita luar untuk di publish dalam blog sendiri...


jadi ini la apa yang kami buat hari ini. Pernah tengok cerita sniper? Ni pelakon tambahan ni En. Mazlan Nizam pakai rifle .22

Ni senapang yang saya pakai untuk program kami hari ni. Memang terjaga habis. Sanggup tenggelam semasa menyeberang sungai jangan dia ni kena air. iis sampai macam tu sekali? betul...calar sikit saja pun habis satu opis saya bising. haha gurau ah. Shotgun Over-under Lanber buatan Spain. Memang bagus...

Sebahagian dari kesan negatif hasil kegiatan kami menyebabkan pencemaran bunyi dan alam sekitar yang hampir tidak dapat dimaafkan. Pergh...korang tau, kalau bapa saya di kampung tau kami perhabis peluru sebanyak 5 kotak dengan 4 laras shotgun dalam tempoh 1 jam setengah mesti dia marah kaw-kaw punya...tau jelah susah dapat peluru kalau di sana kan? Siapa kaki payau paham la... k la tiada cerita sangat. That's all what happened for the whole day today dude...adios!

2 comments:

Pirut said...

wah... ini bahaya ni buss.. nanti tetimbak..bahaya oo.. hehe.

ReNo said...

main2 ja ba ni bos...hehe