Wednesday, May 4, 2011

VVVVIP!

Pening...

Sejak kebelakangan ini tempat kerja semakin kerap dilawati 'orang2 besar'. Baru2 ni Dato KSU. bagus la kalau setakat melawat, ini siap memberikan 'kata2 panas' yang terpaksa juga saya anggukkan. Ayat "baiklah Dato' tu sudah macam sudah di setting2 di bibir.... Ok habis KSU, datang pula Ketua Pengarah! Pun sama, 'baiklah Dato' juga la yg paling mudah... Alahai sepa bilang kerja gomen ni senang? haha. Lepas tu J.D pula datang... Hari ni meeting dgn Dato K.P pula..

Kena dtg meeting di Kementerian tu sudah mcm teda rasa sudah... Rimas dgn penampilan 'skema' jalah. Biasalah standard Kementerian..... Mcmana la anak kampung ni terselit di tengah2 bangunan Putrajaya speking London tu... hahaha Di TV mcm2 iklan bahasa Malaysia. Tapi korang tau tak, klu di peringkat ini, suma (hampir semua) memang akan speking London punya... Saya sajalah buat2 angguk2, geleng2... haha.

Apa pun semangat kena ada. Tempat baru, orang2 baru, dan kehidupan yg sedikit baru... huhu.

3 comments:

Lee said...

Hello Reno, even though my bahasa is out of tune, sebelum Merdeka, I really enjoyed reading your this posting...love your lively humour.
You stay young, keep well.
Best regards.
Lee.

ReNo said...

Thanks Uncle Lee... Sorry for the late update... Keep reading my blog LOL. Tq

kukuanga said...

hi Reno,
lama tidak meninguk sini. lama bah juga teda update.

woi... p putrajaya sudah ko. congrats!