Sunday, June 29, 2008

Pets...

Last week I managed to 'makan angin' outside. Actually I went for out-station work...well, not really cos I 'curi2 makan (makan angin la...)' a bit... saja suka2 ba. BTW took few photos from a few petshops in Ipoh and Lumut, Perak to share... Harga? hehe better don't ask...










Sooo cute huh? Tapi bab harga tu... Mangkali kalau si Mesh atau geng2 dia tu ok la... He know what I mean... daaa...
P/S: Sesapa teringin mo beli satu, hatta banyak2 sekali pun, dipersilakan utk tinggalkan pesanan di sini (sayugia diingatkan saja, harga minyak sudah naik, harga sekampit 50kg makanan anjing RM145... mati!)

22 comments:

Kengkaru Kong said...

sa ingat ko pelihara tu tasu yang cute...rupanya p menjenguk ja. mentang2 lah wilder kan, trus sumua binatang ko mau ambik . mau bikin zzo kah rumah ko? kekekek..jangan mare

XiGorX said...

tu gambar ke-3 terakhir...sa berkenan sgt2 la..hehehe...Sa mau...tapi skg pun sa kapisan sudah, anjing punya makanan lebih hebat dari makanan sa sendiri..hehe

XiGorX said...

anyway, syok tu lagu kita kan..hehehe...Napa gia ko punya shoutbox tu nda buli bro??..hehe

ReNo said...

kengkaru...jan ko gitu ba gaman..

Mesh..alala baru sy mo cakap, makan dia buli menyebabkan kegawatan ekonomi o tu... Shoubox sy tu ramai sudah org komplen ow..mcmana ah? mo tukar ka bro?

tolundus said...

aduiii.. cute nyer.. tp sy lg cute la hehe.. belikan sy sekor.. yg makan kambangon gia.. hehe

ReNo said...

adei tplundus..bagus ko piara anak ko dr piara anak anjing ni..kuat makan dan bikin bengrap ja ni...hehe

tolundus said...

ya kan.. kalu anak sy pandai lagi dia ks makan sy nnt tua.. hmm.. mo beranak byk2 la ni kalo gini :)

Mell said...

haih,cumil ooo...gerigitan i tau. haha..

ReNo said...

hehe sabar kamurg ah.. tolundus ngam laitu, beranak banyak2 haha sepa bapa anak bnyk ko?tp ingat ah, anak bnyk2 tp satu bapa ja tau..jan marah ah..hehe

Mell gerigitan? gerigitan tu singkatan perkataan geram sangat sampai mo gigit!hehe ba ko ngam laitu ambil satu, belum ada laki, nda macam si tolundus... :D

kuai said...

Reno.. bukan inda buli ambil gambar kaitu!!!?

tolundus said...

mesti la bah satu bapa reno.. nnt soma bapa2 yg sah mgamuk tau kalo anak2 durg lain2 muka tp 1 bapa.. hahaaaa.. jgn2 bibit tukg kebun.. mataiiii :p

ReNo said...

buli ba kuai..bagi la alasan nenek sy di rumah ingat mo beli ni pets double harga dari asal tp dia nda larat kuar berjalan pigi tu kadai, so mo ambil gambal kasi tunjuk dia dulu..hehe ok ka saya tipu tu Kuai?

ReNo said...

tolundus..hehe kana ambil DNA test anak ni sepa2 jd kawin ma ko ni ...hehe bahaya! atukoi? apa juga ilmu tu tukang kebun pakai smpi buli 'dapat'? ensom ka? ndakanlah muka cam bredpit mo keja tukang kebun tolundus oiii

tolundus said...

power root mah reno.. hahaaaa.. bukn sy.. ko bogia contoh.. bulika.. hihihiiiii

ReNo said...

tolundus..buli ba kalau ko...berapa butul vegra ko mau sy ambil? hehe matai!

XiGorX said...

hehee..rancak juga kamurang ni ari..hehe...sa rasa cuba ko tukar2 tu ko punya shoutbox bro..hehe..tapi btul la bro, sa mau blajar2 makan rumput sudah ni, tu anjing ja kasi makan yg sedap2..huh!! hehe

tolundus said...

alalaaaa.. mati pucuk udah tei koini.. inda jd la kalo gini haha.. mo p cari luk tukg kebun sy laini.. sluuurrrrpp

ReNo said...

Bro..gila la..jan ko belakar makan rumput ba..ada cadangan, apa kata ko ajar anjing ko makan rumput? :P

urang ranau said...

semua pemain import dpt layanan bagus, sia cadang kan perkara yg sama di buat untuk " pemain tambatan" kita a.k.a tasu kagalon/ kucing gengster di kwsn kampung yg ber tempiaran.... ;)

sweet^lady said...

duiiiii cuteee.....rasa macam mo gigit2 tu anjing....i like the 3rd pic yg mcm kambing biri2...hehe

ReNo said...

Dui..mati la..suma ppuan cakap cute..err teda mo ckp tu anjing kucing ensom ka? napa ah? hehe

urangranau..ya akan dicadangkan di mesyuarat parlimen bulan depan...hehe

presen said...

wow.. nice photos la bro!!