Tuesday, July 1, 2008

Lumut (quick post)



Version 'Jalan-jalan cari makan'...









9 comments:

presen said...

halo bro... 'aiyo amma'!! fuyoh.. bro nampak gaya macam hollywood actor.. adik daniel craig kot.. 'our next bond 007 on mission at pulau pangkor'.. hahaha

Pirut said...

Pewwiitt.. yai.. I miss this place brother.. seminggu sa di Pulau Pangkor dulu.. got course there. puas sa mandi laut.. hehe.. thanks for this posting.. great shot!

ReNo said...

aayoo macha..jgn itu macam la..salah tu bukan macam Hollywood, ala2 Bollywood! muahaha....

Kengkaru Kong said...

Uinah..begaya ko Joe di negeri urang..heheh Misti ko p beli kerupuk ikan sama makan laut yang lain d sana kan?

ReNo said...

uiiii jan ko gitu ba Kong...hehe carik makan ni... ya bah, kurupuk dia ngam ow...ko mau ka? :P

presen said...

@yahoo.comdok semenanjung pun sa x pernah ke pulau pangkor!! wah.. cantiknye tempat tu.. ajak skali ye bro bila kesana lg..

sweet^lady said...

uina macam itu american top model....eh mcm itu the bachelor....kekeke

ReNo said...

Macha..tak payah datang pangkor..ujung taun jadi ka mau pegi sabah? ko pun bachelor lagi kan? nnt try berkenalan dengan sumandak sana pulak la...hehe

Sweet^lady...ialah tu..nda bagus kutuk urang 'tarang bulan' tau...hehe ialah kan, sepa labah sy ni, sudah la miskin macho pulak tu...haha

presen said...

ohh sure la bro!!! "saya mesti pilih SABAH".. sa udah pun simpan cuti rehat sa, x diambil2.. semata2 nak ke sabah! just waiting for end of the year.. HAPPY :)