Tuesday, May 20, 2008

Sukan Persahabatan (Part 1)

Hah lama betul la rasanya sy tidak up-date'kan blog ni kan? memang la sejak kebelakangan ini sy sibuk tahap 'otromen' ni... semalam ada meeting, pg ni pun ada meeting...duh, ni pun curi2 kejap up-load gambar2 kejap...kejap lagi petang karang sambung lg meeting...matai nah tok! K la cerita utama: sukan persahabatan dengan Selangor! so kami dengan budak2 suma ni sudah bersetuju untuk berkumpul dan bermalam di Sungkai memandangkan kawasan ni adalah kawasan terhampir dengan sempadan Selangor (rujuk last entry). Sy bertolak dari Ipoh jam 7.00pm dan tau memang lewat...hmmm bercongak-congak nak bagi alasan apa pada budak2 ni ah? ala cakap jelah jalan jem macam biasakan? dalam pukul 8.30pm sy sampai dan rupa2nya baru ada sekerat dua yang sampai. Tu pun geng2 otai (org lama la. Dorg ni hormat org dan tepat bagai dijanji. Tidak heran)..cesss buang karan la budak2 ni... So sy dengan geng Sungkai buat la apa yg patut dulu...apa lagi urus makan la... Budak2 ni plak sampai beramai-ramai dekat pukul 10 dan 11pm...lantak korang la, sampai lewat korang makan lewat la kan?

Ni masakan istimewa Sungkai malam tu...ayam dengan kerang....
Masak ramai2..ops masak sorang2, budak lain pakat-pakat sembang dan buat lawak... paling tak tahan ada tukang ngabis haha
Masa mula makan ni sy tengok jam dah pukul 12 t/malam! Gilo tul...
Apa lagi, lepas makan mula la rasa ngantuk mata...sabo kata orang Perak...belum habis lagi ni.

Haha sian dorg ni ah...Sy kena buat ceramah dan taklimat lagi. mana tidak, bos sy pun sudah siang2 bagi tau...'U all kalah, siap dengar ceramah' Perghhh..duiiii ngantuk dorg ni tapi nak ambil hati sy la konon ni...buat2 masih segar...macam sy tidak tau tektik lama tu...K la pegi tidur...besok main badminton dengan bola..karang kalau kalah cakap sy tahan tidak bagi tidur pula...hehe (...akan bersambung: Part 2)

No comments: