Tuesday, March 18, 2008

Aku dan cabaran...


hmmm..pening juga kadang2 ni...sebab aku nak mula dari mana huh? Yang pastinya aku manusia yang dilahirkan suka dengan cabaran (terutamanya cabaran fizikal). Misalnay pada tahun 1997 aku ikut Ledang International Challenge yg pertama... walaupun kalah secara kumpulan tetapi secara individu kami semua menang kerana berjaya menempuh cabaran yang tidak pernah terduga akan muncul...tahun 2000 A'famosa Ironman aku sesaja ikut...ok jg la janji aku berjaya menempuhnya. Tahun 2001 cabaran mendaki G. Nuang 12 jam tanpa henti dari jam 7.00pm sampai 7.00am. Pergh, memang 'aramai ti' la...


Dan itulah yang menjadikan aku masih 'muda' walaupun pada zahirnya dah semakin 'dimamah usia'?LOL... Sekarang dah mungkin lain ceritanya. 'kayuh pelan-pelan' kata orang lama. Janji sampai.

No comments: