Tuesday, March 18, 2008

Dan Aku Lambat lagi...


Damn, Damn, Damn... This morning i late to work again. Reason? Of coz there is always a few reasons... haha as usual. first, i dunno out of no where there's a big B&*%$% machine in the middle of the almost unmoving cars and i really got $%#-up. Haha kedua, ntah mamat mana ntah tahan kereta aku tanya address kandang ayam(?). jadi sebagai warga Malaysia yang baik kena juga tolongkan? (Macam tidak real sajalah alasan ni...) Ketiga aku kena hantar juga anak aku ke tadika dia tu, kalau tidak dah tentu aku kena bawak dia pergi kerja pula kan? Keempat dan paling penting, aku bangun lewat lagi... adakah patut, anak aku pula kejutkan aku pagi2?LOL.


Semalam aku baru dapat tau di Sabah ada Sabah Adventure Challenge ke-9 yang sangat menarik akan dibuat pada 21-23 Mac 2008 meliputi kawasan K.Marudu, K.Belud dan Ranau! Perghh memang menarik tu. masalahnya dah last minit dan aku ada juga bagitau bini aku yang maha memahami tu pasal benda ni tapi dia pun paham, kerja. So, talak muli puat aper2 la apek...hehe Lain kalilah.


Peace, No War and Love for All...

No comments: