Monday, March 24, 2008

Lawatan sambil belajar ke 'Kota Keriangan'...

Kebetulan saya ada urusan 2 hari di Pahang pada 10 &11 Mac lepas jadi saya bawak famili ikut serta dan menginap di Hotel Seri Malaysia Genting Highland. Sebabnya?

1. Hotel Budget skit (ada spesel rate utk org gomen)
2. Cuti sekolah
3. Meluang masa dengan famili (last pergi Cameron Highland tahun 2006 alahai..)

Tapi sebenarnya saya tidak sempat pun main-main di Genting tu sebab saya 2 hari berulang ke Lanchang. Tapi dari rakaman vid cam wife saya memang dunia fantasy utk kanak-kanak la tempat tu. Sampai sekarang pun kadang-kadang anak saya ajak pergi lagi... Berbaloi ke?hmm bab ni susah sikit sebab memang agak mahal juga. Tapi dikira selain dari nilai ringgit memang berbaloi...cuma bapa budak2 ni rasa rugi tidak dapat merasa main salji...hehehe

2 comments:

SeArOlL said...

alalal...geng... jgn la ko kcewa...heheheh

SciaS said...

wahh....mcm siok lah..ada salji :)
mahal berapa pi sana?