Wednesday, October 15, 2008

New Honda 12 Seater

I've recieved an e-mail just now from a friend... hmm maybe a good news & solution to those who still complaining bout the fuel hike...

Salam semua,

Proton mengambil masa terlalu lama untuk menghasilkan MPV mampu milik. Honda telah melancarkan MPV terbaru dengan ruang yng lebih luas dan lebih mesra pengguna. Buleh diguna secara meluas dan berkesan semasa hari mengundi. Mungkin DPP Puchong perlu ada MPV ini untuk buat wayang pacak atau pentas ceramah bergerak.

For booking and test-drive, kindly drop-by at the nearest Honda showroom!


THE TREASURER
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Should I buy one ka this? LOL

17 comments:

kukuanga said...

aduh ni... marvellous idea...

ReNo said...

Haha apa kata kukuanga? buli jimat tapi..mo kawtim tu JPJ ma trapik pulak la kan? hehe

Beck the BandagedKnees said...

lol haha! ^_^ funny! weii.. ^_^" ya baa.. sa tia mau oo.. lol.. ^_^" erk..

ReNo said...

Beck, ui ko namau? ko buli dapat duit tambang lagi ni. buat van(?), motosikal(?)... (ntah apa nama menatang ni LOL) sapu @ pirate ba klu di sabah ni..kekeke

presen said...

bro tulung mintak booking satu utk sy.. senangkan kalo sy nak balik ke penang nanti!!!

ReNo said...

muahaha bro... ni sudah pasti ko teda phobia ni...kekeke good idea bro... ops jan lupa bawak payung saja.. takut ujan pulak kan? LOL

Kengkaru Kong said...

hahaha sa suka .. boleh sa menumpang...

Mell_f said...

haha..laju kaini? kalau laju sy mau la jadi passanger. haha..nda payah aircond,ada angin sepoi2 bahasa. kalau ujan bawa payung sendiri2 la. kalau dia brek tu,tbuang semua pegi depan,mgkali ada jg yg tbuang ke siring. haha.

eedany said...

adoi...

berapa tambang naik ni kenderaan?

:p

★ Kobie Vanessa ★ said...

muahahahhah Reno ni baru la MPV paling canggih..tanpa rooftop, udara asli, huyoo kalu ada jual murah murah PUN sa nda mau oo hehehe...

ReNo said...

Kong, kita serupa... LOL

mell, ow klu ko kana buka la tu trailer dia mell baru rumantik kunun naik berdua..keke sy buli bayang klu dia brek bukan saja passanger yg tbuang, dengan honda2 tu pun terus kana hukum buang tu...

Eedany, special price ba klu ko, free saja. Dari membakut pigi kudat. ko mau? haha

kobie, imagine ja ba, buli panjat dari Tamparuli naik Pekan Nabalu kaini? kusung tanpan penumpang pun masih menimbulkan keraguan ni...LOL

markiekadus said...

ada lai space sana ujung tu... wekekekeke... tapi nda praktikal kalau jalan di kampung sia... tebuang smua urang dia tu... wakakakakaka

sweetie~ said...

sy mau yg 2 seater ja....kita berdua2 ja....baru romantis....kekekee

urang ranau said...

reno, klu ko beli ni kasi tumpang2 la sia sama kucing2 sia yg ramai itu ya. Ala kan car pool bagus utk jimat2 pengunaan minyak. anyway, klu hujan bawa payung sendiri la ni kan??? klu ada kilat mcm mana ah??? ada lighting protection ka..teeheee..

ReNo said...

mark,tulah belum sempat tu ambil penumpang roboh sudah tu honda tu klu di kg kita kan?...hehe

sweetie, ngam laitu..tapi ok juga ba klu suruh urg bawak tu honda, kita ber'dating 2 urg ja di tempat penumpang? hehe

Joy, tulah amaran dia tu...'sediakan payung sebelum ujan' kunun... hehe

Bambangan @ Ony said...

ni pasti di Indon lah ni kan, lucu ni....

ReNo said...

Ony, hehe sy pun agak2 sana juga ni...