Thursday, October 30, 2008

PD.. here I come!

Isk, lama tidak post kisah2 karut ke sini.. haha i miss my blog ma... I've been on & off from my blog for quite sometime now... sibuk ba geng... Few pics ere tell the whole story
Tiara Beach Resort, P.D... Our course was conducted ere... new place but nice...
Pekan P.D... Mat saleh sini kurang compare to Hatyai... haha
Makan standard hotel ma.... Resepi Siam semua ni...
Aik? mcamana terlepas gambar kegemaran si Andrik ni? LOL Supernova band ni rupa2nya budak2 Sabah yang nda mau ngaku orang Sabah sudah... lantak korang la...
Overall, siuk juga ni kuar kursus sekali sekala. Jumpa kawan2 sambil release tention...


16 comments:

markiekadus said...

kenapa derang nda mo mengaku urang Sabah? len juga?

cLaiRe Bennet said...

patut la busy..hehe berkursus sambil bergembira pla kau ni kn..hehe

sweetie~ said...

reno bila kita mau honeymoon cni? hehe

sungguh lupa daratan itu budak sabah....tengok2 muka dusun melulu....kakaka

ReNo said...

mark, tulah masalah durg tu...sy tanya kamu urg mana? (hehe durg nda perasan sy sabahan. pass 100% sudah bahasa semenanjung sy ni..pengalaman 11 tahun ba! hehe)Pilipin ka? durg cakap nda, kami urg sini juga durg cakap tapi dr cara bckp sy tau jg. Nda puashati punya pasal sy tanya tu waiter (Cis, budak sabah nama dia Ronny!) dia cakap durg urg sabah baini. Nah kan kadapatan....

Claire...'ter' singgah nda singaja ba tu... :P

Tulaitu Sweetie... mmg budak2 dusun tu... mampus la durg, kin marah sy ow... opsss... ba tunggu nnt sy pigi sana ah sweetie... LOL

★ Kobie Vanessa ★ said...
This comment has been removed by the author.
★ Kobie Vanessa ★ said...

Bestnya pigi kursus, sa lama suda nda berkursus di luar2 ni, paling2 pun INTAN kk jak, chisstt!!hehe..

Adedehh kalu sa bangga lagi kasitau urg sa urg sabah o..apa la tu pnyanyi tu..boo dorng hehe

Hv a nice weekend :)

Beck the BandagedKnees said...

ohowww.. tia ngaku budak sabah uda kaa..? ohoww.. lol anyway... yay!! nice to c u around.. great pic then.. ^_^ hehehe.. honey moon kaa..? bilang c sweetie tue..? :)

^_^ xoxo reno! :D

urang ranau said...

bah teruknya inda mau mengaku urg sabah...cakap pun mesti ber slang habis sudah ni kan..ih jijiknya urg mcm nih..

Mell_f said...

Memang laitu supernova taik kusing..haha..patutla kosong seja tu kerusi di depan,keteh.

Bah reno,ko lupa kasi masuk gmbr2 makan ni tau. atau ko nda makan lgsg time disana tu? hehe

ReNo said...

Kobie, aik ko bukan selalu jalan meh? tgk ko di KL ari tu? :D ko tau durg supernova ni kunun mcm artis basar la. tau2 muka ja cun, sora macam taik.. besepah lg yg lebih bagus sana kk...ceeeh :P

What? hehe lucu la ko ni beck... kursus baitu. sambil2 tu kami jalan2 malam tu yg terjumpa budak sabah nda mgaku budak sabah tu (*winkwink) ketulahan la durg tu..kotoh! LOL sweetie?honeymoon? :D

Tulaitu mell...taik kuseng tul durang tu... hehe ada ba makan tu mell... mana buli lupa? check balik... :D

presen said...

bro, gambar makanan aja ada... mana gambar minuman yg kasi hilang dahaga tu? "hidup panthera"... hahaha!

TigerlilyBorneo said...

Bro...long time no comment! Apamacam kau? Busy nampak...so kalo budak2 tu ndak mau ngaku, their loss kan....lantak lah! Bah, take care!

Pirut said...

haha.. sa suka itu urang tu kalau cam tu tau.. sebab lepas tu, sa kalau mau.. kasi durang 'rasa' apa2 jenis pengajaran yang bulih sa lakukan di situ untuk urang..

pukising tu kalau nda mau mengaku ada mama bapa @ saudara mara sini sabah..

ReNo said...

Presen bro... aina geng bahaya juga ko ni? kursus tu bro? haha...

TL, ya bah kan... tp mana2 durg la. mungkin durg pun ada motif durg sendiri tu...mangkali la... thanks sis...

Bro pirut... tulah masalah durg tu...silaka tul...Ndapa satu hr nnt ter'rasa juga durg tu nnt...kotoh! :D

InobonG ProPer said...

Apa sudah jadi dgn budak2 sekarang..sampai x mengaku asal usul?!!

Malu? ego? Harap2 diorang dpt kesedaran di hari2 mendatang

-Phil-

ReNo said...

Yo bro Phil, mmg teruk..mudah2an ketulahan la durg tu...